2022
Eurobest: Silver en Direct pour "Human Puzzle" de Amazon Prime Video
Eurobest: Silver en Entertainment pour "Human Puzzle" de Amazon Prime Video
Eurobest: Bronze en Social Media & Influencer pour "Dubbing Factory" de Amazon Prime Video
Eurobest: Bronze en Mobile pour "Dubbing Factory" de Amazon Prime Video
Eurobest: Silver en Brand Experience & Activation pour "Monopoly des Inégalités" de Observatoire des inégalités
Eurobest: Bronze en Brand Experience & Activation pour "Monopoly des Inégalités" de Observatoire des inégalités
Eurobest: Direct en Brand Experience & Activation pour "Monopoly des Inégalités" de Observatoire des inégalités
Cannes Lions: Silver pour le « Monopoly des inégalités » de l'Observatoire des inégalités
Cannes Lions: Bronze pour le « Monopoly des inégalités » de l'Observatoire des inégalités
Cannes Lions: Bronze pour « Dubbing Factory » de Prime Video
Cannes Lions: Bronze pour Pill-iD en Health & Wellness
Club des Directeurs Artistiques: Rouge/Gold pour Cités catégorie Digital
One Show: Bronze pour le Monopoly des Inégalités
Clio Awards: 1 Silver pour Cités
Clio Awards: 2 Bronze pour Cités
Andy Awards: Gold pour "Le Monopoly des inégalités" pour l'Observatoire des inégalités
London International Awards: 1 Silver + 1 Bronze pour « Dubbing Factory » de Prime Video
London International Awards: 1 Bronze pour le « Monopoly des inégalités » de l'Observatoire des inégalités
2021
Cannes Lions: GOLD dans la catégorie mobile pour la série « Cités » de Amazon Prime Video
Cannes Lions: Superwear 1 shortlist
Cannes Lions: Amazon Binge Shopping 3 shorlists
The One Club for Creativity: "Cités" et "Superwear" de Amazon Prime Video
D&AD: 1 Graphite (Direct) pour la série Prime Video original « Cités » sur Tiktok
D&AD: 2 Wood (PR) pour la série Prime Video original « Cités » sur Tiktok
2020
D&AD: Wood pencil "Amazon Prime Video Binge Shopping"
The One Show: Silver "Amazon Prime Video Binge Shopping"
Eurobest: Bronze Use of social and digital platform "Amazon Prime Video Binge Shopping"
Eurobest: Bronze Integrated campaign led by direct "Amazon Prime Video Binge Superwear"
Eurobest: Bronze Brand-led education and awareness "Amazon Prime Video Parental Control"
Grand Prix Stratégies de l'Influence: Gold "Amazon Prime Video Binge Shopping"
2019
Grand Prix Stratégies de la Communication Extérieure: Handicap International
2018
Prix Club des DA: Silver Film "Sounds of trauma"
Prix Club des DA: Gold Montage "Sounds of trauma"
Prix Club des DA: Gold Sound Design "Sounds of trauma"
The One Show: Gold for Sound Design "Sounds of trauma"
The One Show: Bronze for Film "Sounds of trauma"
D&AD: Wood pencil "Sounds of trauma"
D&AD: Graphite pencil for sound design "Sounds of trauma"
Cannes Lions : Bronze for Use of event and stunt "Handicap International"
Cannes Lions : Gold for Outdoor "Handicap International"
Cannes Lions : Bronze for PR "Handicap International"
Clio Awards: Bronze for Special Event "Handicap International"
Clio Awards: Silver for Takeover "Handicap International"
Clio Awards: Silver for Print/Mail "Google Cloud"
LIA: Silver for Direct Marketing/BtoB "Google Cloud"
Epica: Silver for BtoB Direct "Google Cloud"
Eurobest: Silver for Fundraising and Advocacy "Handicap International"
Eurobest: Gold for Special Build "Handicap International"
Eurobest: Silver for Ambient Outdoor "Handicap International"
Eurobest: Silver for BtoB "Google Cloud"
Eurobest: Bronze for Commercial Publications "Google Cloud"
Cristal Awards: Cobalt for Ambient "Handicap International"
2017
Adetem : Prix Booster
Cannes Lions : Silver pour "Sounds of trauma" (Sound design)
Cannes Lions : Bronze pour "Sounds of trauma" (Film)
Cannes Lions : Bronze pour "Sounds of trauma" (Film craft)
Grand Prix Strategies de la Publicité: Silver "Sounds of trauma"
Clio Awards: Bronze for Sound Design "Sounds of trauma"
Clio Awards: Silver for Film "Sounds of trauma"
Clio Awards: Bronze for Mobile "Sounds of trauma"
Clio Awards: Silver for Film Editing "Sounds of trauma"
LIA: Bronze for Sound design "Sounds of trauma"
LIA: Silver for Social Responsability "Sounds of trauma"
Epica: Bronze for Online &Viral film "Sounds of trauma"
Epica: Gold for Best use of Sound "Sounds of trauma"
Epica: Silver for Public Interest "Sounds of trauma"
Eurobest: Bronze for Editing "Sounds of trauma"
Eurobest: Silver for Sound Design "Sounds of trauma"
Eurobest: Silver for Charities "Sounds of trauma"
Eurobest: Gold for Sound Design "Sounds of trauma"
Cristal Media: Bronze for Branded Games "Essilor"
Cristal Media: Silver for NGO "Sounds of trauma"
Cristal Media: Gold for Best sound Design "Sounds of trauma"
Cristal Media: Bronze for Public Interest "Observatoire des Inégalités"
2016
Grand Prix des Agences de l’Année : Groupe de communication indépendant de l’année
Epica Awards : Gold pour Williams Expert
Epica Awards : Silver pour Cappy
Cristal Festival : Bronze pour Essilor (branded games)
The New York Festivals World’s Best Advertising : Finalist Award pour Darjeeling (Product & services)
The New York Festivals World’s Best Advertising : Finalist Award
pour Romerquelle (Craft : illustration)
The New York Festivals World’s Best Advertising : Finalist Award
pour Miyabi (graphic design : posters)
The New York Festivals World’s Best Advertising : Second
Prize Award pour Miyabi (Art Direction)
The One Show : Silver Pencil pour Miyabi
(Consumer/magazine/ Full page or Spread campaign)
Prix Club des Directeurs Artistiques : Sélection pour Romerquelle (illustration)
Prix Club des Directeurs Artistiques : Art Direction
pour Miyabi (outdoor)
2015
Cannes Lions : Silver pour Darjeeling « Ugly Positions » (Presse)
Cannes Lions : Bronze pour Römerquelle « The Bodies » (Presse)
New York Festivals : Grand Prix pour Zwilling « Knives » (Meilleur print de l’année)
New York Festivals : Gold pour Zwilling « Knives » (Design)
New York Festivals : Gold pour Zwilling « Knives » (Outdoor AD)
New York Festivals : Silver pour Zwilling « Knives » (Outdoor)
New York Festivals : Silver pour Francine « Les recettes qui s’écoutent » (Radio)
New York Festivals : Bronze pour Zwilling « Knives » (Household)
D&AD : Pencil pour Zwilling « Knives » (Presse)
D&AD : Pencil pour Zwilling « Knives » (Design)
D&AD : Pencil pour Zwilling « Knives » (Photographie)
AD Club : Award pour Zwilling « Knives » (Typographie)
Andy Awards : Gold pour Zwilling « Knives »
Grand Prix Press Magazine : Award pour Zwilling « Knives »
One show Festival : Gold pour Zwilling « Knives »
One show Festival : 2 Silver pour Zwilling « Knives »
One show Festival : 2 Bronze pour Zwilling « Knives »
Cristal Festival : Grand Prix Presse pour Römerquelle
Epica Awards : Bronze pour Darjeeling « Ugly Positions »
LIA : Gold pour Miyabi « Long Lasting Sharpness »
LIA : Silver pour Miyabi « Long Lasting Sharpness »
Eurobest : Silver pour Miyabi « Long Lasting Sharpness » (Print)
Eurobest : Silver pour Miyabi « Long Lasting Sharpness » (Print & Poster craft)
2014
Eurobest : 2 Or, 2 Bronze - Zwilling J. A. Henckels, « Knives »
Battle Radio Factory : 1er Grand Prix - Francine
EPICA Awards : 1 Or, 1 Argent, 1 Bronze - Zwilling J. A. Henckels, « Knives »
1 Argent - Spotless Group « Refreshing colors »
LIA Awards : 2 Argent, 1 Bronze - Zwilling J. A. Henckels, « Knives »
Festival de Cannes : 1 Or - Zwilling J. A. Henckels, « Knives »
One Show Awards : 1 Bronze Pencil, 1 Merit - Innocence en Danger « La Main »
New York Festivals : 2 Finalist - Harrys « All Day Long »
Finalist - Amnesty International Turquie « Back on Taksim »
Finalist - Innocence en Danger « La Main »
Club des Directeurs Artistiques : Prix -Harrys « All Day Long »
Shortlist - Eau Ecarlate « Intense comme avant »
Shortlist - Eau Ecarlate « Nouvelle vie